page_banner

Baosteel Per ripiglià u travagliu è a pruduzzione

In a prima mità d'aprili, China Baowu Baosteel Co., LTD.(in seguitu chjamatu Baosteel) hà finitu cù successu u pianu di pruduzzione nurmale, u tassu di funziunamentu efficau di e linee di funziunamentu impurtante in Baoshan Base hà righjuntu u 94,69%, u voluminu di vendita di l'azzaru di silicuu non-orientatu, u pruduttu strategicu di Baosteel, radduppiatu annu à annu. è a pruduzzione mensili di a linea di trattamentu termale di tubi d'acciaio senza saldatura hà righjuntu u record più altu in 9 anni ... Daretu à ogni figura, benefiziu di una seria di misure di azioni Baosteel.

L'industria siderurgica hè una industria basica impurtante di l'ecunumia naziunale.A stabilità di a pruduzzioni di ferru è azzaru ghjoca un rolu vitale di "pietra di ballast" è "stabilizzatore" per a catena industriale upstream è downstream è ancu tutta l'industria di fabricazione industriale.

In fronte à l'epidemie, Baosteel aderisce à u principiu di "ùn piantà micca a pruduzzione è ùn si ritira".In fronte à l'epidemie, Baosteel hà stabilitu immediatamente un gruppu di dirigenti di gestione d'emergenza cù u Sicritariu di u Partitu, u presidente è u direttore generale cum'è i capi è u secretariu di u diputatu di u Partitu cum'è i capi diputati esecutivi, chì vivenu inseme cù u persunale.Tutte e persone rispunsevuli di l'unità pertinenti sò in turnu 24 ore sottu u statu di gestione di cuntinimentu in situ.

Sottu a dirigenza unificata di a sede generale, a cumpagnia divisu ogni spaziu in unità minimu è hà stabilitu squadre di prutezzione di pruduzzione secondu u principiu di "dividendu unità chjuche è riducendu a croce".Prutegge l'implementazione di "duie classi" squadra di pruduzzione speciale 24 ore in modu di pruduzzione senza assistenza, l'implementazione di a gestione di griglia chjusa, l'area di attività di u staffu chjaru fine, i camini di marchja, u prucessu di successione, a dispusizione di esigenze di cuntrollu, cum'è a produzzione anormale per aumentà i sforzi per cuntrullà u ligame chjave, zona, effittivamenti evitari u flussu di pirsuni trà differente zona griglia, custruì ogni linea di difesa.

In sta prova maiò di l'epidemie, Baosteel rializazioni di fabricazione intelligente per a prutezzione anti-epidemica di pruduzzione doppia scorta frontale.L'accumulazione di rializazioni digitali, senza equipaggiu è intelligenti è u sustegnu di squadre prufessiunali eccellenti anu trasfurmatu a putente energia potenziale di l'applicazione di a tecnulugia di intelligenza digitale in una nova forza motrice per migliurà u livellu di prevenzione è cuntrollu scientificu è precisu è migliurà l'efficienza di u travagliu. di pruduzzione.

A larga applicazione di l'equipaggiu di fabricazione intelligente digitale, senza equipaggiu è remota, in particulare i robot industriali, hà ottenutu un equilibriu efficace trà a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie è u rendiment stabile è altu in un periodu speciale.

In Baosteel, ci sò solu dui travagliadori nantu à a linea di produzzione di 200 metri per l'ispezione.Parechji impiegati sò spargugliati in a sala di operazione di più di 100 metri quadrati per cuntrullà u sistema remotamente.I gru senza pilota ponu trasfiriri è trasportà 100 000 tunnellate di bobine d'acciaio finite ogni ghjornu.Bof a fabbricazione d'acciaio à una chjave, "fabbrica di lampade nere", magazzinu intelligente senza equipaggiu, u primu sistema di trasportu di ferru fusu senza pilotu in u mondu ... ... L'equipaggiu di fabricazione intelligente chì copre tutta a pianta hà ottenutu un equilibriu efficace trà a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie è u rendiment stabile è altu durante periodi spiciali.U ghjurnalista hà sappiutu chì l'applicazione robotica industriale di baosteel hà righjuntu 920 setti, è serà radduppiata in 2022. A direzzione di l'applicazione robotica hè ancu allargata da a forma fisica tradiziunale multi-assi à u campu di l'automatizazione di u prucessu, è i scenarii d'applicazione sò diventati più largu è. più largu.Quessi senza paura di sigillatura è cuntrollu, immune à u virus "super staff", in difficultà in a manipulazione, l'etichettatura, l'agrupazione, a carica, u campionamentu, a rilevazione è altri prucessi, per custruisce un bellu "paisaje" di fabricazione intelligente.

Vale a pena nutà chì, per rinfurzà a gestione precisa è u cuntrollu di u persunale in tuttu u campu durante a produzzione chjusa, Baosteel cuncepitu, sviluppatu è lanciatu l'App di gestione di u persunale di griglia in una settimana prima di stabilisce l'industria, sustene a gestione precisa è u cuntrollu. di più di 5.000 griglie è 15.000 persone in tuttu u campu, è aghjurnà è migliurà continuamente e funzioni di u sistema.Hà aghjustatu successivamente e funzioni di codice di passaghju di l'area di a sede, carica di rilevazione di antigene è statistiche automatiche di dati di prevenzione epidemica, registrandu più di 8 000 griglie è quasi 20 000 pezzi di infurmazione di u situ in a fabbrica ogni ghjornu, ghjucanu un rolu forte in supportu tecnicu è dati. sustegnu per a prevenzione epidemica è a stabilizazione di a produzzione in a fabbrica.

In più, Baosteel strategicu prodottu squatra serviziu tecnicu furmatu un "epidemie cummattimentu, prutezzione di servizii" cummandu di i membri di u partitu, l'implementazione di u sistema "zero rapportu" di u travagliu in squadra.A squadra di serviziu tecnicu stazionata in Shanghai cunnetta cù l'utilizatori in u situ in tempu reale per mezu digitale è intelligente per assicurà chì l'utilizatori ponu risolve i prublemi in situ senza ritardu.Dapoi marzu, Baosteel hà cumpletu 585 cuntratti di garanzia, cù un totale di quasi 50,000 tunnellate di prudutti permessi di esse mandati à i clienti in tuttu u paese.

微信图片_20220304113059


Postu tempu: Apr-29-2022