page_banner

Mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddu valutatu à 22,34 miliardi USD

25 aprile 2022 07:18 ET |Fonte: Meticulous Market Research Pvt.Ltd.A cumpagnia meticulosa di ricerca di u mercatu Pvt.limited
REDING, Calif., 25 d'aprile di u 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - Sicondu un rapportu intitulatu "Norme di Mercatu di Tubi d'Acciaio Senza Saldatura Trafilati à Freddo (ASTM A179, ASTM A511, ASTM A213, ASTM A192, ASTM A209, ASTM A210) New Market Research Report , ASTM A333, ASTM A335, ASTM A53), Tipu di Produttu, Prucessu di Produzione, Applicazione, Industria di l'Usu Finale è Geografia - Previsione Globale per 2029, "U Mercatu di Tubi d'Acciaio Senza Saldatura Trafilati à Freddu hè previstu di cresce di 8% U CAGR cresce durante u periodu di previsione per ghjunghje à 22,34 miliardi USD per u 2029.
Scaricate avà u vostru rapportu di mostra gratuitu @https://www.meticulousresearch.com/download-sample-report/cp_id=5266
A crescente dumanda di tubi d'acciaio senza saldatura in l'industria di petroliu è di gasu hè un fattore chjave chì guida a crescita di u mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo. stu mercatu.
Tuttavia, u prutezzione di u cummerciu è l'intruduzioni di novi alternative ponenu sfide à a crescita di u mercatu. In più, i fluttuazioni di i prezzi di a materia prima è a dumanda in calata in i mercati saturati è l'impattu di a pandemia di COVID-19 sò previsti per frenà a crescita di u friddu. mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura.
U scoppiu di a pandemia di COVID-19 hà un impattu severu in numerose imprese in u globu. A maiò parte di l'industria sò state affettate negativamente per via di interruzioni di a catena di fornitura è di limitazioni di u travagliu causate da u bloccu. industries.Impianti di fabricazione sò chjusi, affettendu a produzzione, risultatu in una distanza significativa trà l'offerta è a dumanda. L'imprese cumincianu à ripensà e so strategie di cummerciale per generà rivenuti è ricuperà da e perdite subite durante a pandemia.
A pandemia di COVID-19 hà un impattu severu in a maiò parte di l'industria, cum'è u petroliu è u gasu, a fabricazione, l'educazione, a logistica è a catena di furnimentu, a generazione di energia è l'automobile. decennii per via di restrizioni di viaghju è di un rallentamentu ecunomicu glubale. À i prezzi di u petroliu di $ 30 u barile, i rivenuti di u petroliu è di u gasu per parechji pruduttori maiò hè cascatu da 50% à 85% in 2020 paragunatu à 2019, secondu l'Agenzia Internaziunale di l'Energia. hè cascatu da circa 8,1 milioni di bpd in 2020. I pruibizioni di viaghju è i blocchi anu affettatu a dumanda di petroliu è gasu in India, Cina, Giappone, Russia è Canada, riducendu i prezzi di u petroliu è di u gasu.
Parlate cù i nostri analisti per sapè cumu u COVID-19 averà impattu in a vostra attività: https://www.meticulousresearch.com/speak-to-analyst/cp_id=5266
I blocchi in u mondu, a caduta di a dumanda di merchenzie non essenziali è a chjusura di fabbrica in parechje industrii anu impactatu a dumanda globale di electricità. In più, u bloccu hà affettatu l'industria automobilistica glubale postu chì si basa assai nantu à i pezzi d'auto impurtati da a Cina, l'India è altri paesi in via di sviluppu. In listessu modu, l'industria di l'infrastruttura è di a custruzzione anu vistu una seria penuria di travagliu, sospensioni di prughjettu è annullamenti, è interruzioni di fornitura è logistica. A pandemia di COVID-19 hà criatu una lacuna di offerta è dumanda chì hà purtatu à ritardi in l'appruvazioni da i guverni in u mondu.
Dunque, a pandemia di COVID-19 hà impactatu negativamente u mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo per via di a bassa dumanda da l'industrie di l'utilizatori finali. March 2022, i Stati Uniti è u Giappone accunsenu à espansione a coordinazione nantu à rimedii cummerciale è questioni doganali, monitorà u cummerciu bilaterale di l'azzaru è l'aluminiu, cooperà per affruntà a capacità eccessiva di u mercatu è l'intensità di carbonu in queste industrie, è rivisione l'accordi annuali. In Maghju 2020, u guvernu indianu hà annunziatu $ 265 miliardi in aiuti per aiutà à rinviviscia l'ecunumia. Tali pacchetti di stimulu annunziati da i guverni in u globu sò previsti per aiutà à a ricuperazione di l'industria di l'usu finale, generendu cusì a dumanda di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo, propulsendu cusì a crescita. di stu mercatu annantu à u periodu di previsione.Altri accordi cummerciale simili è incentivi di u guvernu per recalibrate u glubaleL'economia hè prevista per aiutà i tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddu à ricuperà da l'impattu negativu di a pandemia di COVID-19.
Inoltre, e tensioni in corso trà a Russia è l'Ucraina anu influenzatu i disrupzioni à e catene di furnimentu glubale. Stu cunflittu in corso puderia scalate in guerra è causari dannu monetariu significativu, affettendu a diplomazia glubale, i mercati è altri, purtendu l'approvvigionamentu di l'azzaru.
Mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddu basatu nantu à Standard (ASTM A179, ASTM A106, ASTM A511/A511M, ASTM A192, ASTM A209, ASTM A213, ASTM A210, ASTM A333, ASTM A335, ASTM A53, altri), Tipu di produttu (MS) Tubi d'acciaio a cucitura, tubi idraulici MS senza saldatura, tubi ERW a sezione cava quadrata è rettangolare, tubi levigati), processi produttivi (laminazione a pellet per bias piercing, mulini multi-stand, laminazione continua a mandrini), applicazioni (strumentazione di precisione), tubi per caldaie, calore Tubi scambiatori, Applicazioni idrauliche, Linee di trasmissione di fluidi, Tubi filettati, Tubi cuscinetti, Applicazioni minerarie, Applicazioni automobilistiche, Applicazioni generali di ingegneria), Industrie di usi finali (Oil & Gas, Infrastrutture è Costruzione, Generazione di energia, Automotive, Altre industrie finali) è geografia. U studiu evaluate ancu i cuncurrenti di l'industria è analizà u mercatu à u livellu di u paese.
Sicondu u standard, u segmentu ASTM A335 hè previstu di cuntà a più grande parte di u mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilata à freddo per 2022. A grande parte di u mercatu di stu segmentu hè attribuita à a crescente dumanda di tubi d'acciaio in lega ferritica senza saldatura per alta temperatura. servizii;e so caratteristiche includenu una alta durabilità, resistenza, elasticità è durabilità. In ogni modu, u segmentu ASTM A213 hè previstu di tistimunià u CAGR più altu durante u periodu di previsione. A rapida crescita di stu segmentu hè duvuta à u so usu aumentatu in servizii d'alta temperatura, soprattuttu per caldaie è surriscaldatori.
Acquistu rapidu - "Mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo per standard (ASTM A179, ASTM A511, ASTM A213, ASTM A192, ASTM A209, ASTM A210, ASTM A333, ASTM A335, ASTM A53), Tipu di produttu, Prucessu di Produzione, Applicazione, Fine - Utilizendu l'Industria è a Geografia - Rapportu di ricerca Global Forecast to 2029″: https://www.meticulousresearch.com/Checkout/86363352
Basatu nantu à u tipu di produttu, u pipa d'acciaio senza saldatura MS hè previstu di cuntà a più grande parte di u mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilata à freddo per 2022. Stu segmentu hà ancu sperimentatu u CAGR più altu durante u periodu di previsione. A rapida crescita di stu segmentu hè principalmente attribuita. à a so alta forza è a capacità di sospensione di pressione, è ancu à a fabricazione di parti strutturali è meccaniche cum'è tubi di perforazione d'oliu, fusti di trasmissione di l'automobile è scaffolding in acciaio, chì anu vistu una crescente applicazione in l'industria di a custruzione.
Basatu annantu à u prucessu di pruduzzione, u segmentu di laminazione in piercing in croce hè previstu di cuntà a più grande parte di u mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo in 2022. L'enorme quota di mercatu di stu segmentu hè attribuita à a crescente dumanda di alta qualità. Finitura di superficia di qualità cù a più alta produtividade è i so vantaghji, cumprese macro- è micro-struttura uniformi di sezioni trasversali di pezzi forgiati. Tuttavia, u segmentu di rotulamentu di mandrinu cuntinuu serà testimone di u CAGR più altu durante u periodu di previsione. A rapida crescita di questu. U segmentu hè duvuta à a crescente dumanda di diametru esternu riduttu è di spessore di muru durante a produzzione, è ancu di una alta dumanda di rulli di posizionamentu idraulicu per ottene un altu rendimentu è risponde à i bisogni di e linee di produzzione à grande scala.
Basatu nantu à l'applicazione, u segmentu di i tubi di caldaia hè previstu di cuntà a più grande parte di u mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo per u 2022. Stu segmentu sperimenterà ancu u CAGR più altu durante u periodu di previsione. A rapida crescita di stu segmentu hè attribuita à crescente dumanda di tubi di caldaia in caldaie a vapore, impianti di combustibili fossili, impianti di trasfurmazioni industriali è centrali elettriche.
Basatu nantu à l'industria di l'usu finale, u segmentu di u petroliu è di u gasu hè previstu per cuntà a più grande parte di u mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilata à freddo per 2022. A maiò parte di a parte di stu segmentu hè attribuita à l'aumentu di l'iniziativi è di l'investimenti di u guvernu è di a crescente dumanda. per l'imprese upstream, cumprese a perforazione onshore è offshore, l'applicazioni generale di pipeline, è l'imprese midstream in l'industria di u petroliu è di u gasu. Tuttavia, u segmentu di generazione di energia hè previstu di registrà u CAGR più altu durante u periodu di previsione. A rapida crescita di stu segmentu hè dovuta. à a crescente dumanda di meccanica più bassa, tolleranze più strette, proprietà trasversali, è una dritta migliorata per i cuscinetti, i cumpunenti di turbine eoliche è e centrali nucleari, solari è di carbone.
Geograficamente, l'Asia Pacificu hè previstu di cuntà a più grande parte di u mercatu generale di tubi d'acciaio senza saldatura trafilata à freddo per u 2022. Stu segmentu sperimenterà ancu u CAGR più altu durante u periodu di previsione. L'alta crescita di u mercatu di l'Asia Pacificu hè attribuita à l'industrializazione, urbanizazione, alta dumanda di elettricità, iniziative di guvernu è sviluppi in u settore di u petroliu è di u gasu, è a crescente dumanda di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo da l'utilizatori finali in a generazione di energia è l'industria automobilistica.
U rapportu include ancu una valutazione estensiva di sviluppi strategichi chjave intrapresi da i principali attori di u mercatu di l'industria in l'ultimi quattru anni (2019-2021). per espansione a so cartera di prudutti, rinfurzà e capacità di i prudutti esistenti, è guadagnà a leadership di i costi in u mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo. Per esempiu, in 2021, Tenaris SA (Lussemburgu) hà firmatu un accordu cù Subsea 7 SA (UK) per furnisce servizii di piping è rivestimentu per u prughjettu di Bacalhau, operatu da Equinor, situatu à 185 chilometri (115 miles) fora di a costa di São Paulo.Brazil.L'accordu include u fornimentu di 75 chilometri di tubi senza saldatura per risers è flowlines, chì serà pruduciutu à L'usine de tuyaux sans soudure de Tenaris à Dalmine, en Italie.
Inoltre, in u 2021, American Piping Products (US) hà annunziatu l'espansione di a so pianta di tubi d'acciaio di North Houston Rosslyn è u centru di machining. U novu affittu aghjunghje circa 10 ettari à a stallazione di 20 acre. 30% di a capacità totale di a cantina.
I principali attori in stu mercatu includenu Nippon Steel (Giappone), ArcelorMittal SA (Lussemburgu), Jindal Saw Ltd. (India), ISMT Ltd. (India), Salzgitter AG (Germania), Tenaris SA (Lussemburgu), JFE Holdings, Inc. (Giappone), American Piping Products Inc. (USA), Chicago Tube and Iron Company (USA), United Seamless Tubulaar Private Limited (India), Xiamen Landi Industrial Co., Ltd. (Cina), Hunan Standard Steel Co., Ltd. ., Ltd (China), US Steel Tubular Products Inc. (USA), Sunny Steel Enterprise Ltd. (Malaysia) è Bri-steel Manufacturing (Canada).
Per capisce u mercatu cù cataloghi detallati è dati, cliccate quì: https://www.meticulousresearch.com/product/cold-drawn-seamless-steel-pipes-market-5266
Mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati a freddo, per standard
Mercatu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo, per prucessu di produzzione
Scaricate avà u vostru rapportu di mostra gratuitu @https://www.meticulousresearch.com/download-sample-report/cp_id=5266
Durante questa crisa, Meticulous Research® valuta continuamente l'impattu di a pandemia di COVID-19 in diversi sottomercati è permette à l'urganisazioni glubale di strategie è sustene a crescita per un mondu post-COVID-19. Fateci sapè se vulete valutà l'impattu. di COVID-19 nantu à qualsiasi industria quì - https://www.meticulousresearch.com/custom-research
Mercatu di l'acciaio galvanizatu in l'Asia di u Sud-Est Per tipu di produttu (acciaio galvanizatu à caldu, acciaio galvanizatu elettro), per applicazione (costruzione è custruzzione, automobile, biancheria, cantiere navale, altre applicazioni) è per paese - Previsione à u 2028
Mercatu di Materie Prime di Stazione di Carica di Veiculi Elettrichi per Tipu di Materiale (Metalli è Leghe (Acciaio Inox, Acciaio Carbone, Alluminiu, Rame, Altri), Polimeri (Resine PC, Miscele di PC, Elastomeri, Poliuretano, TPU)), Applicazione è Tipu di Carica - Globale Previsione per u 2028
Mercatu di stampa di metalli aerospaziali è di difesa per cumpunenti (alloghji è recinzioni, cumpunenti, staffe, pinze, cilindri, elettrodi, fasteners, relè), prucessu (embossing, flange) è materiale (aluminiu, acciaio) - Previsione globale per u 2027
Meticulous Research® hè stata stabilita in u 2010 è fusiona in Meticulous Market Research Pvt.Ltd.divintò una sucità limitata privata sottu a Cumpagnia Act 1956 in u 2013. Dapoi u so principiu, a cumpagnia hè diventata un fornitore di punta di intelligenza di u mercatu premium in America di u Nordu, Europa, Asia Pacificu, America Latina, è Mediu Oriente è Africa.
U nostru nome di a cumpagnia definisce i nostri servizii, i punti di forza è i valori. Dapoi u nostru principiu, avemu solu focu annantu à a ricerca, l'analisi è a presentazione di i dati chjave di u mercatu cun grande attenzione à i dettagli. e capacità di analisi di dati, cumpresi a ricerca qualitativa è quantitativa, cù u megliu squadra di analysts.We cuncepisce in modu intelligente è di valurizà rapporti di ricerca di u mercatu sindicatu, ricerca su misura, ricerca di turnaround rapidu è suluzioni di cunsultazione chì sò attentamente analizate per affruntà e sfide di l'affari di crescita sustenibile.
Contact: Mr. Khushal Bombe Meticulous Market Research Inc. 1267 Willis St, Ste 200 Redding, California, 96001, US USA: +1-646-781-8004 Europe: +44-203-868-8738 Asia Pacific: +91 744 – 7780008 Email – sales@meticulousresearch.com Visit our website: https://www.meticulousresearch.com/ Connect with us on LinkedIn – https://www.linkedin.com/company/meticulous-research Content source: https://www.meticulousresearch.com/pressrelease/490/cold-drawn-seamless-steel-pipes-market-2029


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022