page_banner

Shandong Xinhe International Trade Co., Ltd.

Shandong Xinhe International Trade Co., Ltd hè principalmente impegnata in i prudutti d'acciaio per l'automobile è l'acciaio di a catena.A cumpagnia hà un fornimentu à longu andà di 45 #, 20 #, 10 # di alta qualità di carbone di alta qualità di piastre friddi è caldi di Angang, TISCO è Shougang, 08Al trazione friddi è caldi, 65 bobina di primavera di manganese è piastra media, trave di automobile 510L. piastra, ST12, ST14, ST16, piastra fredda SPCC, bobina fridda è bobina calda SPHD.

Shandong Xinhe International Trade Co., Ltd hè stata stabilita in u 1993. Dopu à anni di sviluppu, a cumpagnia hà allargatu a so scala è hà accumulatu risorse di clienti ricchi è stabili.A catena di capitale di a cumpagnia hè stabile è affidabile.Fornirà à l'utilizatori i servizii più boni è più convenienti attraversu i canali di compra di marca più diretti, una garanzia di logistica liscia è metudi di operazione prufessiunali è flessibili.A cumpagnia hè situata in u cantiere di u mercatu di l'acciaio municipale, chì hà duie linee ferroviarie speciale, ottu gru di gantry, parechji gru di camion, è decine di camioni di distribuzione è altre misure di serviziu.

 

Durante l'anni, a cumpagnia aderisce à u principiu di serviziu di "clienti prima, qualità prima", aderendu à u principiu di piacè di u cliente di "clienti prima", è in linea cù a filusufìa cummerciale di "integrità, standardizazione, efficienza è vittoria". -win ", a cumpagnia hà migliuratu continuamente i normi di serviziu, migliuratu a qualità di serviziu è estendu u cuntenutu di u serviziu;Cù serviziu d'alta qualità è pensativu, prezzu bassu è bona reputazione, facemu amici cù i clienti in tuttu u paese per un benefiziu mutuale.U ferru è l'azzaru hè dispostu à cooperà in tuttu u core cù e persone di tutti i campi di a vita per creà splendore!


Tempu di Postu: Mar-09-2022